Посібник присвячено проблемі формування фундаментальних знань з інформаційних технологій та підвищення рівня інформатичних компетентностей працівників освіти. Запропонований посібник може бути використаний слухачами курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які проходять навчання не тільки на денній формі навчання, але і на заочній, дистанційній, варіативній, накопичувальній.
Матеріали
розміщені у даному електронному посібнику можуть використовуватись учителями в
навчальній, профорієнтаційній роботі з учнями, при підготовці учасників
учнівських олімпіад з інформаційних технологій.
Зміст посібника розділено на категорії: Інтернет-ресурси та
онлайн сервіси, Курс ІКТ в освіті, Курс Соціальні сервіси Web 2.0, Олімпіада з Інформаційних
технологій, Література.
Матеріал представлено у різних форматах: текст (.doc, .docx, .pdf, вебсторінки), тести
(онлайн, опитування, локальні тести), форуми
(онлайн консультації, проблемні), презентації
(.ppt, .pptx, .pps), відео (записи
вебінарів, відео лекції). Для перегляду деяких матеріалів необхідно з’єднання з
мережею Інтернет, при виборі відповідної категорії відображається напис про необхідність
з’єднання.
Контент посібника розроблявся науково-педагогічними
працівниками кафедри впродовж декількох років та проходив апробацію на курсах
підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Автор оболонки є розробником
більшості матеріалів електронного посібника, а також було систематизовано накопичені здобутки та
оформлені відповідним чином.
Характерною особливістю запропонованого посібника є
гармонійне об’єднання об’єктно-орієнтованого програмування з мовою
гіпертекстової розмітки, що забезпечує можливість синхронізації локального
контенту з засобами платформи дистанційного навчання інституту, блогу «Розвиток
творчої дитини. ІКТ» та інших Інтернет-ресурсів, які підтримуються працівниками
кафедри; просте додавання нових тем
та розділів.
Електронний навчальний
посібник «Інформаційні технології» було визнано найкращим серед електронних навчальних посібників, які розроблені
та використовуються у закладах післядипломної педагогічної освіти та отримано друге місце у VIІ конкурсі на кращу
науково-методичну розробку в системі післядипломної освіти, який проводився Університетом менеджменту освіти Національної
академії педагогічних наук України у 2014-2015 навчальному році.
Вітаю!
ВідповістиВидалитидякую
Видалити