Інформаційна культура – це складова
частина загальної культури, орієнтована на інформаційне забезпечення діяльності
людини, яка відображає досягнутий рівень організації інформаційних процесів,
рівень ефективності створення, збирання, зберігання, опрацювання, подання i
використання різноманітних відомостей, що забезпечують цілісне бачення світу,
його моделювання, передбачення наслідків рішень, які приймаються людиною.
[Основи нових
інформаційних технологій навчання: посіб.
для вчителів / Ю. І. Машбиць, О. О. Гокунь, М. І. Жалдак, Н. В. Морзе та ін.;
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Інститут змісту і методів
навчання. – К., 1997. – 260 с.]
Компетентність –
володіння знаннями, які дозволяють судити про що-небудь компетентно,
висловлювати вагоме, авторитетне судження.
Компетенція – (лат.
Competentia – що належить за правом) – коло повноважень якої–небудь
установи або особи; коло питань, у яких дана особа має знання, досвід.
Ключові компетентності
(міжпредметні та надпредметні компетентності) – здатність
людини здійснювати складні поліфункціональні, поліпредметні, культурнодоцільні
види діяльності, ефективно розв’язуючи актуальні індивідуальні та соціальні
проблеми;
Предметні компетентності
– компетентності, які формуються учнем впродовж засвоєння
змісту конкретного предмету.
Фундаменталізація інформатичної освіти
– це діяльність всіх суб’єктів освітнього процесу, спрямована на підвищення
якості фундаментальної підготовки студента, його системоутворюючих та інваріантних
знань і вмінь у галузі інформатики, що надають можливість сформувати якості
мислення, необхідні для повноцінної діяльності в інформаційному суспільстві,
для динамічної адаптації людини до цього суспільства, для формування
внутрішньої потреби в безперервному саморозвитку та самоосвіти, за рахунок відповідних
змін змісту навчальних дисциплін та методології реалізації навчального процесу.
[С.О. Семеріков]
Коментарі
Дописати коментар