Інформаційні технології в освітньому процесі 2021

 


Кафедра природничо-математичних дисциплін та інформаційно-комунікаційних технологій в освіті 

Науково-практична Інтернет-конференція

«Інформаційні технології в освітньому процесі»

13-17 грудня 2021 року.

Метою Інтернет-конференції є визначення стану впровадження STEM-освіти та ІКТ ув освітній процес закладів освіти, поглиблення знань про STEM-освіту як засобу розвитку здібностей та обдарувань учнів, компетентностей з природничо-математичних дисциплін,обміну досвідом, вдосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, створення вільного доступу до методичного забезпечення використання ІКТ, оновлення змісту, форм і методів навчання шкільних предметів, поліпшення якості шкільної освіти, створення механізмів її стійкого інноваційного розвитку, варіативності та індивідуалізації навчання, ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).


00:00 Давиденко А.А. Вступне слово 01:05 Літош Ю.М. Використання обладнання і комп’ютерно-інформаційних технологій під час проведення уроків з фізики та астрономії 16:21 Покришень Д.А. Прокачай цифрову освіту: Лайфхаки з використання інформаційних технологій 30:20 Пархоменко Л.Ф. Організація освітнього процесу у ЗЗСО за дистанційною формою: проблеми і перспективи 45:15 Сук А.П. Електронний журнал та щоденник Atoms 53:20 Довбня В.М. Про Нову Українську Школу 1:02:36 Пронікова І.В. Фінансова грамотність в цифровій економіці 1:13:40 Ракута В.М. Курс «Python у шкільному курсі інформатики. Основи програмування» як засіб для професійного розвитку вчителів інформатики 1:19:02 Матюшкін М.В. Онлайн-засоби для створення дидактичних матеріалів 1:25:29 Давиденко П. А. Освітні можливості Minecraft Education Edition 1:28:52 Євтушенко Н.В. Підготовка вчителів до навчання основам 3D-моделювання 1:36:31 Давиденко А.А. Роль працівника кафедри в задоволенні потреб вчителів


Коментарі