Відповідно до Указу Президента України №31/2020 від 30 січня 2020 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні», Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) та плану роботи Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського 20 квітня 2021 року о 15:00 на блозі «Розвиток творчої дитини. Інформаційно-комунікаційні технології» та YouTube-каналі будуть розміщені матеріали із заходу Online meeting з теми: «STEM – своїми руками та головою: Розвиток науково-технічної творчості учнів у контексті STEM-освіти».
У відео представлено практичні напрацювання кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті, відділу роботи з обдарованими учнями нашого інституту, працівників Національного університету «Чернігівська політехніка», вчителів-практиків нашої області.
Надані матеріали будуть корисними вчителям, які впроваджують STEM-освіту, ведуть проєкти та займаються з обдарованими учнями, а також методистам РМК (ММК, ММЦ, ЦПР), ОТГ, які відповідальні за роботу з обдарованими учнями.
Мета заходу: поглиблення знань про STEM-освіту як засобу розвитку здібностей та обдарувань учнів, компетентностей з природничо-математичних дисциплін; визначення місця науково-технічної творчості при виконанні інженерних досліджень та проєктів; обмін досвідом та обговорення науково-методичних підходів; ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).
Переглянути запропоновані матеріали 20 квітня 2021 року після 15:00.
Наумчик Павло к.п.н, доцент НУ «Чернігівська політехніка», учитель фізики ЗОШ №19.
Газукін Дмитро - студент 4 курсу спеціальність 152 – Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка, НУ «Чернігівська політехніка».
Петров Іван - учень ЗОШ №19, 10 кл.
Система миттєвого зважування автомобіля
Ревко Анатолій, к.т.н., доцент, доцент кафедри електроніки, автоматики, робототехніки та мехатроніки Національного університету "Чернігівська політехніка", керівник гуртків Малої академії наук: "Основи робототехніки та комп'ютерного моделювання" та "Інформаційно-телекомунікаційні системи та тнхнології" на базі кафедри електроніки, автоматики, робототехніки та мехатроніки НУ "Чернігівська політехніка"
Пушкар Тарас, учень 9-А класу Чернігівської загальноосвітньої спеціалізованої школи I-III ступенів фізико-математичного профілю №12 Чернігівської міської ради Чернігівської області
Автоматична роботизована колісна платформа
Додаткове відео до виступу: https://youtu.be/lVBUeWiKeEU
Покришень Дмитро, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Акулов Микола, учень 10-А класу фізико-математичного профілю Чернігівського ліцею № 32
Програмний засіб для дослідження фізичних явищ (електротехніка) та математичних графів
Додаткові відео до виступу https://www.youtube.com/watch?v=xccA2nH-ppI&t=1s
Лоєвець Володимир, керівник авіамодельного гуртка ЧОЦНТТУМ
Усманов Ярослав, гуртківець
Авіамоделювання своїми руками
Розвиток та реалізація здібностей учнів у науково-технічному напряму STEM
Доброго дня! Дякую організаторам та учасникам за захід. З задоволенням передивився всі виступи. Було дуже цікаво. Ми у себе, у Красносільській школі, займаємося виготовленням приладів, механізмів. Тому дуже мене зацікавили саме представлені практичні проекти. Наприклад, ми теж би хотіли зробити такий літак. Ну нехай не такий, простіший. Учням цікаво було б. Та бракує компонентів, а головне знань та вмінь. І з робототехніко хотілось ближче познайомитись, але ж знову таки аби хто навчив. Добре було б, при можливості, організувати реальну зустріч. Запршую всіх до співпраці. Поділимося своїм досвідом і переймемо Ваш. Всім бажаю успіхів)))
ВідповістиВидалитиДякую всім учасникам за вашу роботу та надані матеріали. Сподіваюсь, що Ваш досвід буде корисний для інших освітян і зможе надихнути на нові звершення.
ВідповістиВидалитиИнтересные доклады, актуальная тема! Желаю творческих успехов и воплощение в жизнь всех начинаний!
ВідповістиВидалитиСпасибо! В наше время очень важно показывать ученикам применимость теоретических знаний из одной науки в различных сферах жизни. Галина Иванова
ВідповістиВидалитиЗавдання кожного вчителя - пробудити у дитини бажання вчитися, а не просто бути пасивним "слухачем". Розумне поєднання та застосування STEM i STEAM підходів до освітнього процесу робить засвоєння знань цікавим, а саме головне зрозумілим для дитини. "Сухе" навчання ніколи і нікому не було цікавим. Тому тільки активний процес отримання знань для учня дасть потрібний результат. Дуже добре Андрію Андрійовичу що Ви розробили для вчителів-слухачів курсів такий модуль. Василий Хомич
ВідповістиВидалитиДуже зрозуміле пояснення СТЕМ технологій, так і правильного їх застосування в різних галузях освіти і науки.
ВідповістиВидалитиВсе це нове відкриття, а використання досвіду інженерів, педагогів, науковців різних галузей які не називали це СТЕМ або СТЕАМ. Александр Хоменко
Дуже вам дякуємо за відео
ВідповістиВидалитиРодина Пушкар