The World Café “Позитивний імідж. Goodwill”


 02 лютого 2016 року. ЧОІППО ім.К.Д.Ушинського. Слобідська 83.

Мета проведення тренінгу визначення стратегічних та тактичних заходів у інституті з метою його популяризації, збільшення якості роботи, створення іміджу та ділової репутації.
Завдання:
1.      Визначення напрямів формування позитивного іміджу.
2.      Формування тактичних заходів пасивної презентації інституту.
3.      Формування тактичних заходів активної презентації інституту.

4.      Створення можливостей для виявлення нових оригінальних ідей.

ФОТОЗВІТ заходу:


Питання, які пропонувались для обговорення за столиками:


  • Шляхи формування позитивного іміджу інституту
  • Пасивна презентація інституту (стенди, виставкові матеріали...)

  • Активна презентація інституту(певна діяльність навколо стенду, у процесі професійної діяльності...)
  • Формування команди

Коментарі