Завдання ІІ етап. Олімпіада ІТ 2014-2015. Дніпропетровська область
Табличний процесор
Розв'язок запропоновано Дасюк Антон (ЗОШ №2 м.Чернігів) та Коваленко О.І >>
Бази даних.
1. Перед безпосереднім виконанням всіх завдань необхідно створити всі необхідні форми за допомогою конструктора та майстра форм.
2. Більшість об'єктів створюються вручну та розміщуються відповідно до умови завдання.
3. Форма на рис.3 - це Простая форма; об'єкти переходу на наступний та попередній записи створюються за допомогою Майстра кнопок та обирається відповідне зображення.
4. Форма на рис.7 - це Ленточная форма; об'єкти у заголовку форми створюються вручну; макроси які використовуються у цій формі містять макрокоманди Применить фильтр та ПоказатьВсеЗаписи.
Далі буде ... )))
Мультимедійні презентації
Розв'язок запропоновано Засько Богдан, учитель Гурінова О.Є. (ЗНЗ №4 м.Чернігова)
Текстовий процесор
Табличний процесор
Розв'язок запропоновано Дасюк Антон (ЗОШ №2 м.Чернігів) та Коваленко О.І >>
1. Аркуш «перехрестя»
Світлофор робимо за
допомогою простої точкової діаграми, змінюємо вид маркерів, та ставимо
фіксовані розміри осей. Потім додаємо дві смуги прокрутки та два перемикача, та
зв’язуємо їх з певними ячейками. Далі, у тих ячейках, які є данними для
діаграми просто ставимо умови, перше який режим(нічний/денний), та друге чому
дорівнює значення ячейки зв’язаної з відповідною смугою прокрутики(за умовою
червоний - значення < 30, жовтий – 30 < значення < 35, зелений –
значення > 35), якщо умова вірна, то
точку відображати, інакше одну або дві координати, винести за межи розмірів осей.
2. Аркуш «Вело комп’ютер»
Тут все достотньо просто, для кожного КП підраховуємо
необхідні данні, виносимо їх за межі бачимості, або перефарбовуємо, потім
додаємо малюнок датчика, та полосу прокрутки, видаляємо фон у малюнка, та
перефарбовуємо у сірий ячейки на яких буде картинка датчика. Потім за допомогою
функції ВПР виводимо необхідні данні.
3. Аркуш «Виробництво велосипеда»
На данному аркуші, необхідно користуватися Пошуком рішень
Бази даних.
1. Перед безпосереднім виконанням всіх завдань необхідно створити всі необхідні форми за допомогою конструктора та майстра форм.
2. Більшість об'єктів створюються вручну та розміщуються відповідно до умови завдання.
3. Форма на рис.3 - це Простая форма; об'єкти переходу на наступний та попередній записи створюються за допомогою Майстра кнопок та обирається відповідне зображення.
4. Форма на рис.7 - це Ленточная форма; об'єкти у заголовку форми створюються вручну; макроси які використовуються у цій формі містять макрокоманди Применить фильтр та ПоказатьВсеЗаписи.
Далі буде ... )))
Мультимедійні презентації
Розв'язок запропоновано Засько Богдан, учитель Гурінова О.Є. (ЗНЗ №4 м.Чернігова)
Рух ланцюга запропоновано Засько Богдан, учитель Гурінова О.Є. (ЗНЗ №4 м.Чернігова)
1. Cтворюємо на 1-му слайді малюнок, близький до зразка: використовуємо авто фігури із пункту меню «Вставить» та застосовуємо до них ефекти оформлення, цифри га спідометрі – це написи (положення на «передній план»), стрілка на спідометрі – лінія (початкове положення на швидкость=1); всі елементи колеса, крім ланцюга, згруповані (перед цим вирівняні «по центру» та «по середине»).
1. Cтворюємо на 1-му слайді малюнок, близький до зразка: використовуємо авто фігури із пункту меню «Вставить» та застосовуємо до них ефекти оформлення, цифри га спідометрі – це написи (положення на «передній план»), стрілка на спідометрі – лінія (початкове положення на швидкость=1); всі елементи колеса, крім ланцюга, згруповані (перед цим вирівняні «по центру» та «по середине»).
2. Копіюємо цей слайд і вставляємо 2 його копії. Маємо 3 однакових слайди
3. На 3-му слайді повертаємо стрілку спідометра у положення на швидкість=2). Копіюємо цей слайд і вставляємо 2 його копії. Маємо 5 слайдів.
4. На 5-му слайді повертаємо стрілку спідометра у положення на швидкість=3). Копіюємо цей слайд і вставляємо 1 його копію. Маємо 6 слайдів.
5. На 2-му, 4-му та 6-му слайдах до колеса застосовуємо анімацію виділення «Вращение» з параметрами: «начало с предыдущим, на 360 градусов, по часовой стрелке, повторять непрерывно до окончания слайда» (прапорці «плавное начало» і « плавное окончание» повинні бути зняті), швидкості обертання – повільно, середньо, швидко відповідно до положення стрілки на спідометрі 1, 2, 3 кожного з цих слайдів.
Зміна цих слайдів тільки при наведенні вказівника миши на написи на спідометрі.
6. На 1-му, 3-му та 5-му слайдах анімації відсутні, зміна слайдів – автоматично через 0 секунд (ці слайди потрібні для забезпечення повторення анімації при неодноразовій зміні швидкості нескінченну кількість разів). Можна на цих слайдах для створення ефекту переключення швидкості дещо потовщити лінію ланцюга на 0,5-0,7 пт.
7. На 2-му, 4-му та 6-му слайдах до написів на спідометрі 1, 2, 3 застосовуємо дію «при наведении указателя» миши «перейти на слайд»:
на 2-му слайді швидкість 2- на слайд 3, швидкість 3- на слайд 5;
на 4-му слайді швидкість 1- на слайд 1, швидкість 3- на слайд 5;
на 6-му слайді швидкість 1- на слайд 1, швидкість 2- на слайд 3.
8. Залишилося в налаштуваннях показу презентації «зациклити показ» -
«непрерывный цикл до нажатия Esc».
Запускаємо показ. Урааа!!!Поїхали! РУХ – ЦЕ ЖИТТЯ! ))))))
Текстовий процесор
Ви можете розповісти про табличний процесор?
ВідповістиВидалитиМи працюємо над даним питанням.
ВидалитиРозв'язок, запропонований Засько Богданом, з моєї точки зору, є цілком прийнятним. Єдине зауваження. Зірочок на колесі повинно бути 3 шт. (згідно наведеного малюнку) і при збільшенні (зменшенні) швидкості ціп повинен переміщатися на відповідну зірочку.
ВідповістиВидалитиЦе частина розв'язку для показу способу організації зациклення, багаторазовості і неперевності повторення анімації. Решта розв'язку далі буде)))
ВидалитиПродовження про ВЕЛОСИПЕД
ВідповістиВидалитиНа відео авторів є підказка: додається копія ланцюга, змінюється довжина штрихів, потім додається анімація виділення «зміна кольору лінії» до обох ланцюгів одночасно, але анімація другого ланцюга затримується в порівнянні з першою, наприклад на 0,2 сек, швидкість обох анімацій однакова, наприклад на 0,2 сек, решта параметрів такі ж, як в анімації колеса.
(2 слайди з цією частиною розв'язку були теж переслані адміністратору блога, решта розв'язку на мою думку не потребує детальних пояснень)
Успіхів всім!!! ))))))) Ольга Гурінова