Посібник призначений для допомоги вчителям
інформатики, фізики, математики при викладанні предметів
"Інформатика", "Фізика", "Математика" у середній
школі, а також буде корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації
педагогічних працівників при вивченні курсу "Інформаційно-комунікаційні
технології в освіті".
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як
навчальний посібник для організаторів післядипломної педагогічної освіти,
слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та студентів
вищих педагогічних навчальних закладів.
(лист №1/11-2250 від
120213)
Враховуючи
особливості розвитку суспільства та соціально-економічної ситуації сьогодні
одним із завдань вищої освіти стає не підготовка фахівця вузького профілю, а
всебічно-розвиненого та адаптованого до нових вимог співробітника.
Та
сама проблема постає і при підвищенні кваліфікації працівників освіти, які
багато років тому проходили навчання у ВНЗ за класичною системою. Але
сьогодення потребує від них компетентностей крім з предмета, який вони
викладають, так і з використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в
навчально-виховному процесі. Тобто на курсах підвищення кваліфікації необхідно
сформувати у слухачів саме фундаментальні знання з ІКТ.
Запропонований
посібник «ІКТ для вчителів математики та фізики» дозволяє вплинути на
компетентності з ІКТ читача, формування інформаційної культури, надати
фундаментальні знання з використання обчислювальної техніки в начальному
процесі.
Відповідно до
навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації учителів математики,
фізики та інформатики поданий матеріал може бути використаний на заняттях у
професійному модулі з тем: Організація дослідницької діяльності учнів під час
розв’язування різних типів задач, Теоретичні та методичні основи проблеми
особистісно-орієнтованого навчання математики, Організація позакласної роботи з
математики, Удосконалення навчально-виховного процесу з математики, Створення
дидактичних засобів навчання, Міжпредметні зв’язки в шкільному курсі фізики,
Аналітичні та графічні прийоми розв’язування задач з параметрами засобами ІКТ,
Доступне ПЗ для обчислення інтегралів, ППЗ Gran1 у фізичних дослідженнях,
Використання ППЗ Optica
для проведення дослідів з геометричної та хвильової оптики, Шляхи досягнення
кросплатформеності програмного забезпечення навчального призначення. Загальний
обсяг аудиторних занять професійного модуля 84 години, з яких 32 забезпечує
даний посібник.
Коментарі
Дописати коментар